Ось і закінчився тиждень, присвячений розитку мовлення. Своє заняття з грамоти представила вчитель-логопед старшої логопедичної групи №1 Каріна Ігорівна Чаушева, використовуючи різноманітні методи та прийоми роботи. Використання ІКТ (презентації з цікавими завданнями, музичний супровід під час фізкультхвилинки та ін.), методично витримана структура заняття та сюрпризний момент - це все характеризує підхід до роботи Каріни Ігорівни. Використовувалась не лише мультимедійна наочність, а й традиційна. Анна Михайлівна Євтушенко - вчитель-логопед старшої логопедичної групи № 2 представила фонетико-фонематичне заняття, під час якого колеги та діти змогли познайомитись із Сонечком та побувати на чарівній галявині. Діти вчилися виділяти звук із ряду складів, слів, удосконалювали навички звукового та складового аналізу, а також змогли оживити квіти, "поливаючи" їх своїми знаннями. В завершенні заняття на дітей чекали чарівні квіточки із сюрпризом усередині. Каріна Андріївна Ляна - вчитель-логопед середньої логопедичної групи № 1 представила заняття з розвитку лексичної сторони мовлення на тему: "Одяг". Заняття розпочалося із логоритмічної хвилинки. Часто логоритмічні хвилинки супроводжуються музикою, дана хвилинка не стала виключенням. Адже, саме музика є засобом естетичного та розумового розвитку дитини. Такі хвилинки сприяють розвитку рухових навичок, засвоєнню складоритмічної та звуко-складової структури слова. Каріна Андріївна підібрала доцільні дидактичні ігри, враховуючи вікові особливості дітей. В кінці заняття на дітей чекали маленькі подарунки - власноруч зроблені шапочки - брелоки, які не залишили байдужим жодного з дітей.

Кожна дитина – це неповторна індивідуальність, яка має право на любов та повагу!

twittergallerycontact